Delta i Vårkampanjen!

Nu är Vårkampanjen igång! Fram till den 28 april ska vi tillsammans möta väljarna runt om i stockholmsregionen – varje dag! Vi ska lyssna och samtala kring de lokala politiska utmaningarna, och samtidigt övertyga fler personer om att själva ta steget och bli medlemmar i Moderaterna.

Hoppas att även du vill delta i Vårkampanjen. Information om när Sofiamoderaterna kampanjar kommer upp inom kort.

Du kan även bidra genom att vara aktiv i sociala medier, eller genom att titta förbi vår valstuga vid Norrmalmstorg. Passa också på att möta upp vår Medlemsvärvarbuss som kommer att åka runt från tidig morgon till sen kväll för att stötta lokala kampanjer runt om i länet.

Valstugan vid Norrmalmstorg
Från 13 – 28 april står vår fina valstuga vid Norrmalmstorg, den är öppen 10-18 på vardagar och från 11-16 på helgerna. Till valstugan är du varmt välkommen att titta förbi för att hjälpa till. Vi kommer att ha olika teman för olika dagar, där några av våra främsta företrädare kommer att vara på plats under delar av dagarna för att prata om sina viktigaste frågorna inför valet.

15 april Torbjörn Rosdahl, finanslandstingsråd
16 april Anna König Jerlmyr, socialborgarråd
18 april Sten Nordin, finansborgarråd
19 april Joakim Larsson, äldre- och ytterstadsborgarråd
23 april Ulla Hamilton, trafik- och arbetsmarknadsborgarråd
25 april Christer G Wennerholm, trafiklandstingsråd
26 april Regina Kevius, stadsbyggnads- och idrottsborgarråd

För att se exakt vilken tid de besöker valstugan kan du varje dag hålla utkik på vår hemsida [ http://c.plma.se/?q=57736039201718910029 ]www.moderaterna.net. Har du frågor kan du även vända dig till Anna Klaesson på förbundets kampanjavdelning, [ mailto:anna.klaesson@moderat.se ]anna.klaesson@moderat.se eller 0709-40 81 70.

Följ Vårkampanjen i sociala medier!
Du kan följa oss på Instagram för att se foton från kampanjen under hashtaggarna #vårkampanj och #moderaterna. Här hittar du oss i olika sociala medier:

Facebook: [ http://c.plma.se/?q=57736039201718910030 ]www.facebook.com/ModeraternaSthlm
Youtube: [ http://c.plma.se/?q=57736039201718910041 ]www.youtube.com/ModeraternaSthlm
Instagram: @ModeraternaSthlm
Twitter: @ModeratSthlm

Tävla med oss!
Har du ett Instagram-konto hoppas vi att du också vill dela foton från kampanjen. Har du inte ett är det dags att  skaffa det! De medlemmar som lägger upp de bästa kampanjbilderna och taggar dem med vårkampanj har chansen att vinna vår nya exklusiva pikétröja med stort tryck som föreställer Fredrik Reinfeldt & Anders Borg.

Har du frågor om vår närvaro i sociala medier kan du vända dig till Joar Horn på, [ mailto:joar.horn@moderat.se ]joar.horn@moderat.se eller 0736-12 66 91

Glöm inte heller att vi löpande informerar om vårkampanjen på vår hemsida [ http://c.plma.se/?q=57736039201718910052 ]www.moderaterna.net

Vi syns i kampanjen!

Vänliga hälsningar